sâmbătă, 11 octombrie 2008

un weekend memorabil

Weekendul a inceput frumos. Amenda RATB de bacau (da,ma rog autobuzele noastre frumoase fara niciun nume) din primele ore dupa scoala chiar. Partea faina era ca o vazut ca n-aveam niciun ban la mine nenea ala da el nu frate acuma te iau la politie si iti fac referat. Like..what the hell is 'referat' ? Ma duce dincolo de graninta pentru marea infractiune care am savarsit-o ? Ce pot pati? Is la liceu bun, el nici macar nu stiu daca are vreo facultate. Whatever. Ideea este ca n-am platit amenda. Prima mea amenda ever in afara de cele de la biblioteca:> Societatea nu stie cum sa ia bani de pe unde apuca,chiar si de la copchii ca doar ce naiba, au salariu.
Spre seara, a fost mai bine, doar ca naspa ca nu prea imi gasesc cardul meu. Si pe langa card mi-am adus aminte ca nici buletinul nu prea l-am mai vazut..acuma am si mai multe griji, doar asa ca sa imi fac weekendul mai frumos.
Sper ca macar de acuma sa fie mai bine..chiar sper..
La multi ani,tata!
La multi ani, Diana!
>:D<

Niciun comentariu: