joi, 16 octombrie 2008

Totally abstract

De maine probabil multe lucruri se vor clarifica si probabil multe lucruri se vor schimba.
Cum sa te am? Cand Dumnezeu se joaca cu mine, indreptandu-ti privirea doar spre altii. Cum sa te am cand tu existi doar pentru ea, nu pentru tine in principiu? Cum sa te am cand n-ai sa stii niciodata toate lucrurile astea?
Am sa te privesc fix in ochi! Si stim amandoi ce inseamna asta.

E ciudat cum din toate frustrarile astea un singur om ma poate scoate din toate rahaturile mele emotionale de nerezolvat si incredibil de complicate. Cum prin simpla lui prezenta el reuseste tot timpul sa ma calmeze. Sa realizez ca oceanul de pesti nu e format doar din mal, si ca pestii buni sunt undeva la mari adancimi si undeva departe de mal. Poate sentimentele mele pentru el nu se vor sfarsi niciodata, cel putin nu in totalitate. Dar ma bucur ca stie atat de bine cum sa ...'schimbe subiectul'. El ma face sa ii uit pe toti. Si toti sa devina nesignifianti. Multumesc ca existi,chiar daca prezenta ta e din ce in ce mai rara. No, haidem la un vin fiert:)!

Niciun comentariu: