duminică, 5 octombrie 2008

Ramas bun prietene

Pur si simplu nu puteai sa te abtii nu? Nu ai stiut sa stapanesti simturile tale de animal primitiv:). Uneori doare.. Doare cand stiu ca si ea trece prin ce am trecut si eu doar ca in cazul ei, ea e mai fericita. Si eu sunt fericita. De cateva zile simt ca iubesc si ma simt chiar bine. Dansez, cant, ma simt apreciata intr-o oarecare masura. Nu de tine ce-i drept. Mai ai pretentia ca noi sa fim buni prieteni. De unde cand tu nu ai putut sa fii sincer si nu poti fi nici macar acum. Nu ai cum. As fi vrut sa nu fie asa. As fi vrut sa alergam ca doi nebuni din titan pana in piata muncii.As fi vrut sa nu ne mai simtim picioarele si sa ne oprim pe o banca si sa ne unim buzele. Sa fi urcat pe TNB, sa fi baut o cola la motoare, sa fi stat in Eroilor 10 minute pana venea un metrou. Sa fi auzit vocea aia enervanta cu 'Atentie se-nchid usile!'. Acum, abia astept sa ajung acolo. Dar nu pentru tine. Ci pentru mine...pentru ca acolo uit de mine..uit de tot ce a fost si ce este...Uit ca tu ai fost un nenorocit. Zilele astea probabil ai primit ...atatea pseudonime din partea mea de care probabil nu ai sa afli niciodata. Pentru ca de fiecare data cand ma vei saluta, eu ma voi preface ca sunt fericita si ca tu nu ai avut niciun impact vreodata asupra mea. Si in curand nu vei mai avea deloc. Adio.

2 comentarii:

Chloé spunea...

multumesc pentru aprecieri, ghosty >:D< ti-am citit si eu blogul si pot sa spun ca e foarte interesant :) in special articolul despre fericire..

Miruna spunea...

thank you my dear:D desi nu prea imi plac chestiile mele vechi.. as you can see n-am mai scris de ..demult:P
multumesc oricum:) >:D<