duminică, 19 octombrie 2008

Simulare de fericire

Si totusi, nimic nu ar putea inlocui starea euforica care am avut-o de la o simpla bautura traditionala de iarna.
De ce iubesc iarna? Iarna nu ai sanse sa te imbeti, poti doar sa fii ametit si daca stai putin afara, nu mai esti ametit. Nu ai ce pati rau. O cana intreaga de vin fiert, alergat pe munti abrupti, hohot nebun dupa 20 de ore de liniste contagioasa. Adrenalina, asta se cheama intr-un final.
Vinul fiert este mai bun decat sexul. N-am experimentat a 2a, e drept, dar se zice ca sexul te scapa de raceala. Vinul fiert m-a scapat de gripa.
Vinul fiert e mai bun chiar decat Chuck Norris!
Mai bun decat ecstasy. Mai bun decat viata.
Ce poate fi mai placut decat sa te joci cu aburii vinului fiert, la 1950 m altitudine, deasupra norilor( cea mai superba senzatie sa treci printre nori )? Sa inviti aburii la dans, si ei, beti, accepta dansul, zburand in toate partile. Nu era chip sa-i prinzi. Degetele iti treceau pur si simplu prin ei.
Ce poate fi mai minunat decat sa alergi pe un munte abrupt, sa razi, sa tipi 'Halloooo! I'm linsday lohaaaan!', cu 2-3 grade afara maxim(s-ar putea chiar mai putin, pielea mea deja nu mai simtea nimic). Sa nu iti simti picioarele practic cand alergi. sa vezi ca norii sunt sub tine si tu alergi deasupra lor. Sa nu-ti simti picioarele!
Am sa va ignor pe toti. Si nu-mi pasa daca ma credeti nebuna. E singura mea ocazie de a ma simti bine.
(poate nu e cea mai buna chestie scrisa,defapt nu e buna deloc, dar sunt rupta de somn, si trebuia sa exprim lucrurile astea. noapte buna)

Niciun comentariu: