joi, 20 noiembrie 2008

N-am chef.

Nu am chef azi,
nu am chef azi,
n-am chef de nimic
Nu am chef azi, nu am chef azi
De vodca sau de gin,
Tequila, rom sau vin
Tigari, nu mai vorbesc
Iar pe tine, pe tine,
Pe tine te urasc.
Nu te vreau azi.

Melodia devenita mult prea populara de-a lungul anilor. Toti cocalarii o stiu. Toti cocalarii ii cunosc sensul. Da. Nu mai are farmec. Melodia care de-a lungul anilor m-a obsedat, m-a enervat. Dar pica atat de bine uneori. Te miri cum winampul se joaca starile tale, cum pica o melodie de genul asta si te caracterizeaza atat de bine. Si incepi s-o fredonezi usor, si simti cum esti invaluit de propria ta voce. Asta e una din melodiile care cand le cant suna bine. Si nu sunt singura care face asta.
Insa imi pare rau cum s-a comercializat atata. Ce a ajuns din ea. Cum ea e folosita in contexte de genul n-am chef sa fac teme, n-am chef sa merg la scoala. Banale, jalnice.
La mine tot timpul a picat in momentele cand..nu aveam chef. Tango cu matura in camera. N-am chef. Poze? N-am chef.
Chitara!
Nu, n-am chef.
Subway, vin fiert la naiba.
Nu-am-chef.
Este melodia care reprezinta la perfectie starea mea. Nu simt nicio nevoie fizica sau spirituala. Sunt doar frustrata si plina de nervi. Nu vreau sa mai aud problemele voastre, nu vreau sa mai fac nimic public, nimic care sa influenteze oamenii spre a-si face o parere despre mine, sa aiba ce sa critice.
Defapt, why do I care? Si-asa sunt total indiferenta de parerea oamenilor la care tin, apai la cei care nici nu ma cunosc. Nu-mi mai pasa cum ma imbrac(bine exagerez, de-aia stau cel putin 10 minute in fiecare seara sa vad cu ce merg next day) .. nu-mi pasa cum ma pieptan, nu-mi pasa de cosurile mele, nu-mi pasa ca am burta, nu-mi pasa ca am par pe picioare si ca am ochii obositi. Sa fiu curata si sunt multumita. E ... minunat. Sunt total revoltata pe tot ceea ce ma inconjoara, inclusiv incadrarea mea temporala.
Oh..wish i was a punk-rocker with flowers in my hair.
Vreau doar sa vina iarna, sa beau vin fiert si sa rad de un chelner pe nume dragos dar cu fata de petrica. (copyright Emilia)
Cate poate face un vin fiert.

5 comentarii:

Emilia spunea...

hah..
oh i wish i was a punk rocker si multele versuri care urmeaza in care ne incurcam. da..

Miruna spunea...

:)))) eu nu ma incurcam da vedeam ca eu cant singura :))) :-j >:D< aw:D sweet memories;;)

Anonim spunea...

total de acord :))

Anonim spunea...

GEN!

Miruna spunea...

:))) thank you good sir:P gen da da