duminică, 9 noiembrie 2008

Must go on

Astazi am dat peste aceasta melodie, printre altele de la Queen. Mi-aduc aminte cu cata pasiune traiam melodiile astea acum vreo 2-3 ani si cat de tare m-am schimbat de atunci. Si ma uit la jurnalul meu de acum 2-3 ani.. si cum scrisesem versuri de la Queen in destule din paginile mototolite alte jurnalului... Cata influenta avea muzica asupra mea, cum ea hotara starea mea.
Melodia asta spune tot despre optimism, chiar daca ea poate are o tenta trista.. Dar e realista.. e tot ce inseamna viata..e tot ce omul doreste. Dorinta spre bun, chiar daca ai trait drame de-a lungul anilor, chiar daca ai un accident, chiar daca te-ai facut de ras la un moment dat. Totul merge, nu sta pe loc, si nu poti sa te opresti pentru ca te prinde totul din urma. Da, nu poti sa fugi tot timpul, dar atata timp cat poti, de ce sa nu o faci?
'I can fly, my friends' ... Toata lumea a vrut la un moment dat sa zboare, fie ca era un copil si se urca pe dulap sa vada daca poate sa zboara, fie ca era adolescent sa zboara ca sa nu mai simta problemele inutile din timpul adolescentei. Sa nu se mai confrunte cu realitatea... Nu stiu daca am intalnit pe cineva care sa declare fericit asta, ca poate sa zboare. Nu trebuie sa ai aripi, nu trebuie sa plutesti neaparat. Trebuie doar sa crezi in asta cu putere.
'Does anybody know what are we living for?' Este aceeasi intrebare care devine obsedanta... e ca si cum ai pune intrebarea 'care e scopul vietii?' sau 'care e raspunsul vietii?'. Desigur multi dintre noi nu avem niciun scop, sau cel putin nu unul definit, dar totusi traim mai departe. Cautam acel scop. Cred ca asta face viata sa merite traita, sa aiba un rost. Sa-ti cauti acel scop pentru ca intr-un final sa fii fericit.
'I'm facing with the grin, i'm never giving in'. Da! Asta este ideea! Nu renunta niciodata, indiferent ca ai un picior rupt sau o mana paralizata. Nu renunta doar pentru ca te doare capul. Nu-i pasa nimanui ca ai asta. Ai capul si ai sufletul. Asta e tot ce conteaza.
Everything has it's own road, and it's only end is death.


Un comentariu:

Bunea Alin spunea...

Super tare melodia, imi pare rau ca nu ai mai multi vizitatori pe blog pentru ca fata de toti ratatii care au in zioa de azi blog tu nu ai uitat ca un blog trebuie sa mai si exprime ceva.