sâmbătă, 20 decembrie 2008

I'm dreaming of a white Christmas

Perioada asta de sarbatori se schimba de la an la an. Da, scriu iar despre asta.
Merg o data pe saptamana, hai acum a fost o exceptie si am mers de 2 ori. Nu se pot freca mai tare oamenii de tine, sa se grabeasca mai tare sa coboare din autobuz, sa se tipe unii la altii 'fa doamna loc ca nu vezi ca-s batran si abia ma tin picioarele' si 'inaintati ca ma prinde dracu intre usi' .
Stiu ca sunt putin naiva si nu am cum sa sper la asta, dar macar acum nu poate fi lumea mai calma, sa se concentreze sa cumpere niste cadouri cat de cat simbolice, sa fie calmi, sa zambeasca. Eu in ultima vreme zambesc, indiferent de starea mea, zambesc la oamenii care cer sa le compostez biletul, zambesc la sofer, la oamenii de pe strada, la oamenii care nu i-am vazut de mult timp. O fi un zambet fals dar intr-un final ma face si pe mine sa ma simt mai bine si dau senzatia unui om ca nu am nimic cu el.
E perioada aia din an cand se canta colinde si ar trebui sa fiu atat de incantata ca merg si raspandesc bucuria sarbatorilor si etc. Cand ma chinui sa fac un cadou chiar daca din buzunarul meu isi iau zborul mii si mii de fluturasi.
E perioada aia din an cand it's better to love and to give then to take and to hate.
Perioada din an cand ar trebui sa fie totul alb, si sa ninga o gramada, si sa ne tavalim toti in zapada si sa mergem uzi leoarca in Natura, sa bem un ceai cald.


....e anul in care toate parerile mele s-au schimbat si toate traditiile nu mai sunt traditii, si realizez cum cursul vietii isi pierde farmecul. Chiar cu aceasta perioada de an care ar fi trebuit sa imi aduca atata bucurie.
At least i have you.
Totul e bine cand se termina cu tine.
De-aia things are getting from bad to worse:)
Noapte buna.

2 comentarii:

Greth~ spunea...

At least i have you.
Totul e bine cand se termina cu tine.
De-aia things are getting from bad to worse:)

estetica uratului
;))

Prometeu spunea...

ah.Eram chiar uimita cat de frumoasa ti se pare tie lumea,si tot ceea ce candva se numea Craciun.
Ultimul paragraf m-a linistit.