luni, 29 decembrie 2008

.

Ce ma enerveaza cand unii reusesc sa-si impuna un punct de vedere.
Unii s-au invatat sa zica eu vreau sa fac asta acum, si sa se indeplineasca, pentru ca au reusit prin antisociabilitatea lor sa devina mai interesanti.
Poate sunt doar incapatanata,dar de fiecare daca cand eu as vrea ceva n-ar avea nimeni timp sa si-l dedice sa ma ajute. Insa eu stau si inghit de fiecare data ca da, hai sa fac ceva frumos.
Ma rog, am inghitit prea multe doar. Si cu cat is mai multi cu atat mai putin drept de a raspunde in vreun fel imprevizibil am. Poate nu vreau sa merg acolo, poate nu vreau sa dau atatia bani, poate nu vreau sa mai treaca timpul si poate nu vreau sa trec in anul nou cu voi.
Poate nu vreau sa ma imbrac asa, poate nu vreau sa ma dau cu parfum, poate nu vreau sa fac dus.
Poate nu vreau sa imi mai pese.
Si ce daca? Chestiile astea oricum tot de mine depind, si tot eu trebuie sa iau decizii asupra lor.
Screw this.

3 comentarii:

Unknown spunea...

off!

trebuia sa-ti zici parerea...macar sa se stie ca nu esti de acord...si daca mai era cineva de aceeasi parere cu tine, dar care nu avea curaj sa zica, te-ar fi sustinut...

cand ai o parere...nu-ti fie teama sa o exprimi, oricat de diferita e!

>:D<

Miruna spunea...

nu-i legat doar de chestia de ieri, don't worry, is mai multe la mijloc, dar thx though

Unknown spunea...

pai ce am zis se aplica si altor situatii :p