luni, 22 decembrie 2008

All i want for Christmas

Buna dimineata.
E soare afara, si 0 grade in Sibiu. Asta am auzit in trecere cand ma plimbam prin casa dupa o gura de Pepsi. Am auzit parca vag un '4 grade in Iasi' ? In orice caz, Sibiul a iesit in evidenta.
Mi-e dor de Sibiu. Foarte frumos orasul. Probabil acuma e asa de frumos aranjat tot.
Aseara am facut bradul, pe ritm de colinde. Nu de a lui Hrusca, ci de a lui Sinatra.
Chiar suna frumos... pana a intervenit mama cu nervii ei vesnici, cum ca ea vrea sa asculte si Schimb de mame.
Joy. Si astfel inca o parte din traditii s-a distrus. Si mi-aduceam aminte anul trecut de unele lucruri care mama le-a zis legat de felul meu de a sarbatori Craciunul, ceea ca ma facea sa ma simt atat de naiva.
Si in felul acesta imi venea in cap o imagine din viitor, cu un sot si copii. Mi-am promis ca voi avea grija sa existe acel spirit al Craciunului ca in toate filmele de la ora 10 dimineata de la tv. Voi avea grija ca Mos Craciun sa existe pana la o varsta inaintata, sa existe cozonaci facuti de mine,oricat de prosti facuti ar fi, sa fie un brad intr-adevar frumos si sa nu ma zgarcesc sa arate bine, sa am grija ca toata casa sa fie placuta, si sa zambesc la vederea instalatiilor.
Azi dimineata, mama facea cozonaci si era nervoasa ca au luat idiotii astia apa. Si asa imi aduc aminte de societate. Si realizez...nu e numai mama de vina ca toate traditiile au disparut pe parcurs. Toti sunt, si modul oamenilor de a-i influenta pe restul.
De ce n-am mai primit un cadou propriu-zis de ceva ani buni? Cel putin nu din partea parintilor? Cause it's not worth it.

Niciun comentariu: