marți, 6 ianuarie 2009

Pa. Pe bune,pa!

Oh, buna si tie. Te-ai gandit sa dai un semn de viata?
Ma bucur ca am risipit un an din viata doar ca sa mentin o prietenie demult pierduta si uitata. Nu de mine, ci de tine, oricat de victima ai fi tu, si oricat ai da tu senzatia ca iti pasa.
Ma bucur de cele impartasite, si ma bucur ca totusi candva, te-am cunoscut. Am inteles, te-ai maturizat, orice te maturizeaza, eu am cele mai ciudate conceptii fata de anul trecut. Da, inteleg sa te schimbi. Dar nu inteleg de ce sa ma bagi pe mine in gloata de oameni care intr-adevar nu au nici cea mai mica tangenta.
Nu ma mai saluta. Nu mai spune nimic. Nu mai imi spune 'pa' de parca ai fi cea mai distrusa fiinta doar pentru ca nu te-am salutat. E vina ta la urma urmei. Pentru ca eu am reusit sa studiez buzele mele in asa fel incat sa-ti pupe partea dorsala atata amar de vreme, in asa fel incat la cel mai mic gest prostesc din partea ta sa explodez si sa nu mai suport nimic.
Stiu ca mi-ai sugerat ca deja nu va mai fi nimic la fel. Dar anumite gesturi te fac jalnica. Imi pare rau ca s-a ajuns aici, sincer, dar am obosit sa alerg intr-una si sa ma ignori. Sa imi cer scuze pentru orice porcarie mica as face, si sa inghit toate ipocriziile tale. Aroganta ta reuseste cumva sa ma faca sa te dispretuiesc cumplit.
La revedere, prieten vechi si bun. Cand iti vei reveni, cand vei pune tu piciorul in prag si vei veni la mine, am sa te ascult. Pana atunci, buzele mele pupacioase-n fund vor lua o lunga si minunata pauza. Pentru ca s-au saturat cumplit.
Pa!
really now.
Pa!

5 comentarii:

Vlad Bolocan spunea...

interesant articol,interesant mod de a spune pa cuiva,intr-un articol de blog :).Doar ca n-am inteles partea cu "pupatu-n fund" de la inceput.Care are rostu?Sunt vreo 6 miliarde de oameni pe lumea asta,gasesti altu mai bun,trebuie doar sa cauti.

Hail luptei impotriva ipocritilor ! :)
(Eu sunt Vlad)

Vlad Bolocan spunea...

"Eu sunt Vlad" era ca un fel de Salut,pe mine ma cheama Sorel...".Un mod de cunostiinta sau cum vrei sa-i spui.Vlad Octavian Bolocan daca chiar vrei,nu cred ca ma cunosti,personal nici eu,desi amandoi suntem in ID fest(probabil din lipsei mele de interes asupra persoanelor de acolo).Eu doar dadusem un comment nevinovat :).

Vlad Bolocan spunea...

a, da, nu era pentru altu ci alta mai exact. nu, nu e tendinta gay. chiar am zis la un mom dat 'jalnica' :P"

partea asta n-am inteleso :)),dar deloc nam inteleso,si am citito de vreo 5 ori cap coada.

Ca o paranteza patrata intrun interval inchis,ce interesanta e discutia asta prin commenturi :)),interesanta si stupida in acelasi timp ( dpmdv)

Vlad Bolocan spunea...

vorbesti ciudat.eu iar n-am priceput nimic dar be that as it may,las-o asa.Ca oricat ai incercat mai mult ma ametesti :).

Emilia spunea...

Hah ce ma amuza comentariile de mai sus.
Da, foarte tare. Tin minte cand povesteai si ce nervi aveai si na, bine macar ca te-ai descarcat. (am facut si eu asta, chiar daca cu intarziere).