duminică, 25 ianuarie 2009

If (bored) return read;

Well well, it's sunday . (lalalala)(and then comes monday..nooo we don't like monday)
Nori multi, 3 carti in capul patului, dezastru in camera. Eagles in urechi, o sticla de apa la 45 de grade de unde e indreptata privirea mea (pi/4, mate info ruleaza).
Asa-i ca nu conteaza toate astea? Indeed nu conteaza. N-am pus in calcul primul volum din Shogun care e putin mai sus de monitor. Sta cred ca de 2 saptamani sau mai bine acolo. Ma tot gandesc sa o citesc, dar of course nu e niciodata timp sau chef, chiar daca am primit atatea indrumari sa las orice si sa citesc Shogun.
YYYeah. Anything important in my life?
M-am saturat de drama, cumplit. Nu mai suport filmele romantice, nu mai suport nicio drama de pe HBO, evit dramele din viata mea. Now this was a bit unexpected, avand in vedere ca pana acum alte filme in afara de porcarii cu adolescenti nu vedeam.
Desi A. mi-a zis ca marele roman a lu Camil Petrescu e cel mai oribil roman citit(ma rog, unul din ele)(vai, nu, n-am sa scriu tot titlul) mie chiar mi-a starnit un oarecare interes.
Ba, ce post. Si eu care credeam ca daca ma fortez putin iese ceva interesant. Da, whatever, alt post scris cu scopul de a-mi evidentia existenta. Please ignore if not at your taste:) thank you. Have a good day.

Niciun comentariu: