marți, 13 ianuarie 2009

Insemnari asupra celor trei femei-minune

Am ajuns la concluzia ca nu dau destula importanta unor detalii inconjuratoare, asa ca am fost mai atenta zilele astea. Si probabil am sa fiu si zilele urmatoare. Concluziile mele? Priviti si uimiti-va:

12 ianuarie 2009

12.14 – Pseudofemeia abereaza ideile sale care nu par a fi un subiect interesant pentru multi dintre noi.
12.15 – Femeia cocalar zace tacuta fara a schita vreun gest de inteligenta.
- Femeia Barbat este surprinsa luandu-si pozitia sa tipica care ii caracterizeaza masculinitatea, incercand sa atraga atentia prin coolimea sa pentru ca nu este atenta la ora ci citeste cine stie ce porcarie de jurnal emo
12.20 - pseudofemeia isi arunca parul atat de suav peste al sau cap, descoperind figura ei plapanda in acelasi timp odioasa
12.21 - femeia cocalar inca nu schiteaza vreun gest de inteligenta
12.22 - femeia barbat iese din lumea sa neinteleasa, exprimand un gest de fericire absoluta la exclamatia profesoarei : notati!



13 ianuarie 2009


8.39 – Pseudofemeia isi divulga o mare cantitate din grasimea asezata pe supla-i talie
8.44 – Femeia cocalar da dovada de inteligenta atins la nivel maxim ( pentru ea ) iesind la tabla la ora de matematica si scriind dupa dictare.
8.50 – Femeia- barbat este atentionata de marele Cosa sa-si ridice capul, ea exprimand prin figura ei ca abia a iesit din lumea sa emo. Vai ce teroare!
9.20 – Femeia cocalar isi afirma dragostea sa eterna pentru femeia-barbat : piiiiisiiii meeeeu! Lucurile deja incep sa prinda sens
10.20 – In acest moment pseudofemeia a reusit sa ma scoata din rabdari, mai pe romaneste, reusind sa suport 50 de minute asculdant-o pe ea incercand sa creeze un fel de critica literara proasta exprimata, care nu reuseste decat sa streseze inclusiv pe profesoara de romana.
10.21 – Enervata pe langa geamul deschis, imbracata intr-un tricou subtire, cu parul ravasit si rebel, femeia- barbat isi exprima nemultumirea asupra usei deschise, folosind corzile ei vocale pana la epuizare
10.44 – Gura pseudofemeii a fost inchisa intr-un mod evident, creand astfel un mare STROPIX!

15.52 – Astfel s-a mai terminat o zi din viata fantastica a celor 3 femei-minune: plictisitor, nesemnificativ, neinteresant. Astfel am dovedit teorema cum ca o zi din viata este de cele mai multe ori insusita de caracterul tau, fiind valabila si reciproca. Oricat ai logaritma, inmulti, imparti, scoate radicali de ordin n, generalizarea teoremei va fi oricand valabila, mai ales in cazul celor 3 cobai.

Am incheiat. Fara a pomeni de “puritatea metafizica a sufletului”, concept neclar in mintea micutei noastre pseudofemei.

6 comentarii:

Greth~ spunea...

mmm...nu inteleg rostul postului asta.
adica,publicand asta,le-ai oferit o importanta...oarecare,necuvenita si,plus de asta,te-ai gandit cati dintre cititorii care habar n-au despre ce-i vorba vor intelege ceva?:-?
:))

p.s.:fii mai discreta:)))
[mi-am dat seama din prima,baaaaa]
:))

Greth~ spunea...

nu ca n-ar fi 100% adevarat

Greth~ spunea...

micutei noastre pseudofemei...asta suna ca un...little alien:)))

[ce urat din partea mea/noastra:|]

Miruna spunea...

merita:-j
si da stiu ca te-ai prins, m-am gandit la posibilitatea ca ai sa citesti, dar stiu ca esti simpatica si ai sa iti mentii gura stinsa de fata cu ele ;;)

Vlad Bolocan spunea...

postu' asta suna de parca ar fi filmul Species.Varianta 2009,Bacau.Home-edition,low budget.Cred ca de aia nu e film,ci doar un post...ca-i low budged.

Ioana spunea...

nu imi vine sa cred ca ai pus asta aici :))....ce crud,bai :))