duminică, 24 mai 2009

Neintelegere

Promit de-aici inainte sa fiu puternica, sa nu-mi arat slabiciunile.
Promit sa nu plang cand ce e mai rau se va intampla, promit sa vad partea plina a paharului, sa arat ca nu-mi pasa. Sa ignor justitia si nedreptatea, sa ignor nefericirea, sa devin o depravata doar pentru a putea fi impotriva statului si a omenirii.
Promit sa nu mai las oamenii sa ma afecteze. Nici macar eu.
Nici cei care tin la ei enorm, nici cei care nu-i cunosc.
Am sa ignor moartea lina a tuturor, am sa ignor nasterea unor copii care vor ajunge intr-un final ca mine, sa realizeze ca nu exista pic de roz in toata lumea.
Am sa ignor tot ceea ce voi distrugeti, si am sa imi duc viata mai departe.
Am sa ignor frica voastra de responsabilitati, de a lua o decizie care sa fie buna pentru toti, nu pentru propriul ego.
Am sa inchei totul intr-un final, in momentul cand voi fi o ignoranta si mi se va reprosa, iar mie nu-mi va pasa nici atunci, iar sansele de revenire la normal vor fi minime.

2 comentarii:

adi spunea...

suna foarte mult ca juramanatul depus de judecatori sau de armata.
cat de mult si-l respecta acestia se stie
parerea mea: ai o tendinta uriasa sa exagerezi

Miruna spunea...

crede-ma, nu exageram
i know what i'm talking about