vineri, 6 martie 2009

Viva la vida!

Am doar niste concluzii de tras.

1. Ador ploverele cu gat la baieti, eventual crem, sau un verde ocru, sau un verde inchis..nu ma pricep exact cum is culorile si denumirile.
2. Nu cred ca trebuie sa renunt la anumite principii doar pentru ca asa e lumea si daca am aceste principii sunt doar close-minded
3. Castile mari sunt sexi. Ce urat zis. Mirobolante? Nu conteaza, oricum mi se par appealing:)
4. Roboteeeeeel!
5. Exista un singur prototip in toata lumea de baiat perfect, ideal din toate punctele de vedere, absolut toate! ... si totusi imposibil.
6. Dumnezeu se afla in a 4a dimensiune.
7. Sezonul de boboci de gasca a inceput mai repede.
8. Nu mai sunt deprimata, imi iubesc viata, doar ca ma plictisesc usor.
9. ?
10. Si totusi, mi-ar fi placut ca unele lucruri sa fie altfel.

Atat :) Va iubesc!

3 comentarii:

Unknown spunea...

un hug si aici...ca ti-am dat si pe forum :p
>:D<

adi spunea...

puloverele pe gat la baieti sunt naspa

Christina spunea...

uaaaau, optimista! imi place >:D<