luni, 2 martie 2009

Mirabolant, fantasmagoric.

As avea atat de multe de zis, niciuna interesanta, dar atat ma deranjeaza.
Pentru inceput, sunt secata de-a binelea de toate activitatile de marketing care se fac in perioada asta totul in frunte cu valentine's day, dar acum vorbesc de 1 martie. si 8 martie desigur. Martisoarele au devenit ceva atat de obisnuit si nimeni n-are destul timp sa puna suflet in ele. Nu neaparat cine stie ce, dar macar o urare. Cred ca mai bine de 75% din martisoarele primite azi sunt chestii cumparate in graba. Si mi se pare inutil sa dai martisor cuiva cu care nu socializezi niciodata de-a lungul anului,dar dai ca sa fii dragut. Sincer, cred ca asta m-a facut sa ma deprim total astazi, insa poate pun eu suflet prea mult in ceva inutil. Insa sunt de parere ca se pot face martisoare ieftine si totusi mult mai interesante decat cele cumparate.
Whatever.

Alta chestie, simt tot mai tare pe piele cum cresc. N-am crezut ca pot ajunge la anii in care sa vad ce simpatica si dragalasa eram cand eram mica. Si ce simpla si trecuta prin viata sunt acum.Da, ma laud, pentru ca am ajuns sa ma scarbesc de toate tipele de care aud la televizor, de varsta mea, care sunt furate de tigani, fug de acasa ca frate, am un prieten cocalar care ma bate toata ziua da m-o lasat pentru alta, si sufar ca n-o sa mai gasesc niciodata unul ca el. Like dudettes, please do grow up!
Nu ca ele ar citi asta vreodata, ca le-ar pasa si ar avea un impact, sau o sa se maturizeze brusc.
Comparam cu poza mea cu Diana care o am in fata, si cu strambaturile mele de peste ani. Ce zambet sec si trist am acuma, doar ca sa nu arat ciudat in poza, si ce zambet sincer si fericit aveam atunci, zambeam sa se vada ca am dinti! Ca am toti 32 de dinti, ca incep sa cada, dar sunt toti, si ce dantura frumoasa aveam.
Si aveam flashbackuri ciudate, cum imi luam pantalonii de lana afara si ma tavaleam prin zapada, dar acum is prea domnisoara sa mai fac chestii de genul.
Sunt atat de revoltate pe tot ce inseamna feminitate, pentru ca prin asta te maturizezi si nu e feminin sa fii imatura. Kind of. N-am cum sa explic, dar ideea e ca n-am sa mai pot trai niciodata experienta de pantaloni de lana, de cercei de aur simpli, de plovere neasortate, de zambet larg si orice.

Doamne, ce posturi deprimate pot sa am.

Un comentariu:

Christina spunea...

1.Eu am preferat sa nu mai dau martisoare,sa nu mai urez nimic. Cnad o sa am ceva de urat, am sa urez si fara o ocazie speciala...
2.Esti poate prea pesimista. Stai sa vezi cum o sa fie la 30 de ani! Now just enjoy!