marți, 1 ianuarie 2008

welcome to 2008

Pai.. nu stiu sigur.. cum ar trebui sa ma simt pentru trecerea in noul an.. stiu ca am doar un gat rupt si o voce stricata. De ce s-au speriat asa tare toti ieri cand m-am bagat la pogo cu aia mari? /:) eah anyway.. cred ca ce a fost pe centru a fost tot farmecul serii..si cum am facut ca sa ajungem acolo.. alergatu dupa taxiuri ma face sa ma simt ca in new york.. cum naiba sa ajungi sa te certi cu babe pt un taxi? :-j eah. a si mi-a fost foarte simpatic soferul din taxiul de la intoarcere.. "sa stiti ca e 150 cursa pana pe republicii" ..
"what? /:) la dus am dat 80 de mii nu dublu" ..
"da dar e seara de revelion"..
"si la dus tot seara de revelion era..intelegem sa dam putin mai mult da nu dublu8-|"..
"eah.. poate"
"100 de mii hai da nu 150:| "
"da,ce-i drept 100 ar fi cel mai corect"

frate 8-| .. in fine..oricum..revenind la ce a fost in centru..bai..o fi asta bacau si o fi fost in bucuresti toate megaconcerturile alea..dar si la noi a fost vita de vie..and.. it was freakin awesome:) chiar daca la un moment dat vroiam sa renunt si sa plec .. cred k e mai bine ca am ramas.. chiar daca a trebuit sa il suport pe laurentiu cazan o gramada 8-| eah.
ce-a fost la andra,chiar nu am ce comenta.. a fost foarte dragut mai ales ca la urma urmei am fost noi toti impreuna:) si probabil faptul ca au venit si oameni care anu trecut n-au fost.. si care au avut grija sa nu dormim pana dimineata.. desi m-au deranjat unele chestii care le-o facut el .. a fost dragut ca si-a cerut scuze.. si si-a cerut inainte sa stie despre ce era vorba..bine..nici nu a mai aflat:-j .. oricum.. funny thing is ca nu am fost .. de multa vreme asa de indragostita de un om..gen sa fiu in halurile astea de geloasa pentru absolut orice chestie face..sheesh i should get a life 8-| anyway deja am zis prea mult..dar in concluzie.. is foarte multumita de ce a fost aseara:)

Niciun comentariu: