joi, 27 decembrie 2007

Matinala

Incep sa ma obisnuiesc deja cu programul de dormit pana la 10 dimineata.Dar banuiesc ca nu sunt singura..cunosc unele persoane care dorm vreo 14h pe noapte 8-|. Anyway. Ziua asta..sper sa decurga mai bine.Ieri am avut niste discutii destul de picante cu el ca sa zic asa si nu e spre bine. Dar probabil e bine ca..nu stiu..comunicam? Poate e bine poate nu,sper doar sa nu ajunga sa-mi para rau mie. Azi e posibil sa nu-l vad deloc deci probabil..din nou e bine.. Azi o sa discutam toti despre ce facem de revelion si am sa merg cu Anca in magazinul ala smecher de haine. Ca doar ce naiba, is in bani acuma ( traiasca rudele care apreciaza vocea mea de soprana *not* ) Sper sa gasesc ce caut ca deja incepe sa ma dispere faptul ca nu am o imbracaminte prea draguta pentru trecerea in noul an. In fine, sper sa fie o zi ok. (Apropo,stie cineva cum pot sa imi scot Ada Milea - Ninge din cap? 8-| )

Niciun comentariu: